.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 9درصدی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران
مدیر کل پزشكی قانونی استان مازندران از كاهش 9درصدی مرگ و میرناشی از تصادفات رانندگی درمهر ماه سالجاری نسبت به زمان مشابه آن در سال قبل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی تعداد افراد كشته شده بر اثر تصادف در مهر ماه سالجاری را 58  نفر شامل 40 مرد و ما بقی زن اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مشابه سال قبل 9 در صد كاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه 38 نفر از متوفیان حوادث رانندگی مازندران در مناطق برون شهری، 19 نفر درون شهری و یک نفر راه روستایی جان خود را از دست دادند، افزود: شهرهای ساری و میاندرود با 11، آمل با 8 ، بابل با 6 بیشترین و شهرهای رامسر ،گلوگاه و جویبار بدون فوتی در آن به ثبت رسید.

عباسی در خصوص وضعیت متوفیان گفت: از این تعداد اعلام شده 24 مورد عابر ،13 مورد موتور سوار، 12 مورد سرنشین ، 8 مورد راننده و یک مورد هم دوچرخه سوار هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان در ادامه از افزایش  پنج درصدی مصدومین ناشی از تصادفات نیز خبر داد و افزود: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراكز پزشكی قانونی در مهرماه سالجاری تعداد هزار 366 نفر بود كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشت.

وی گفت: بیشترین مراجعین مربوط به شهرستان ساری و میاندرود با تعداد 271 نفر ، بابل با 188 و آمل با 144 مورد و  كمترین آمار مربوط به شهرستان فریدونکنار با تعداد 21نفر است.

 این مسئول یادآور شد: دستگاه های اجرایی می توانند در امر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی با استفاده از آمارهای پزشكی قانونی با برنامه ریزی پیشگیرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای كاهش آمار كشته ها و مصدومین در حوادث رانندگی موثر باشند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.